Probuďme své bohatství v sobě.

"Do teď jsme byli tak zatraceně soustředění jeden na druhého, na to jak se k nám ten druhý chová, jak by se k nám chovat měl, že zapomínáme, že odpověď stejně vždycky máme uvnitř sebe sama. Pokud se chcete smířit se svou mužskou nebo ženskou stránkou, přestaňte přemýšlet o tom, co si ženy nebo muži myslí a buďte sami sebou!"

Ralph Smart:
JAK SI SPLNIT CÍLE
(tajemství úspěchu)

Teal Scott - Božská ženská vs. Božská mužská energie

22.06.2013 23:59

Pokud si s sebou na svět neseme nějaké poslání, Teal Scott si toho svého je navýsost vědoma a činí se, aby mu dostála. Její názory a sdělení mohou na některé působit až příliš "originálně." Pokud však pátráte po podstatě věcí a nespokojujete se s lacinými návody na život, tak, jak je často prezentují třeba ženské časopisy, Teal vám umožní nahlédnout za obzor, do krajiny, kam byste se možná sami neodvážili. Nejinak je tomu ve videu, kde zkoumá povahu Božského ženství a Božského mužství. Mimo jiné v něm uslyšíte: 
 

"...Existuje zde totiž představa, že proto, aby lidstvo vyrovnalo mužský a ženský aspekt, je potřeba, aby se mužská energie oslabila a ta ženská naopak zesílila. Potom bude vše v harmonii. Já vám ale teď řeknu, že tak to vůbec není. My totiž nesedíme na žádné rádoby vesmírné stupnici. A můžu vám ihned říct, že posilování ženské síly nemá vůbec nic společného s oslabováním té mužské. (...)

Většina z vás, kdo mě sleduje, ví, že moje dětství bylo...dost extrémní.  Muži mě zotročovali, prostituovali a používali pro svou zábavu od mých šesti let.  A přesto ze mě vyrostla krásná žena a proto jsem vůči nim, narozdíl od jiných žen, necítila takovou bezmoc. Myslela jsem si totiž, že díky kráse můžu muže manipulovat a donutit je dělat to, co chci. Ale nedávno jsem znovu objevila svou... dalo by se říct ženskost. Začala jsem zkrátka zkoumat, s čím jsem to v sobě jako žena vlastně ztratila spojení.  (...)

Muži se musí naučit, jak se stát muži a ženy zase jak se stát ženami. A to začne tím, že se přestaneme zabývat tím, co to druhé pohlaví dělá, co si myslí nebo cítí. Vím, že to zní jako protimluv, ale do teď jsme byli tak zatraceně soustředění jeden na druhého, na to jak se k nám ten druhý chová, jak by se k nám chovat měl, že zapomínáme, že odpověď stejně vždycky máme uvnitř sebe sama. Pokud se chcete smířit se svou mužskou nebo ženskou stránkou, přestaňte přemýšlet o tom, co si ženy nebo muži myslí a buďte sami sebou! Vykašlete se na to, co muži dělají nebo nedělají! Zkrátka ten svůj druhý aspekt na chvíli vynechte a zjistěte, co pro vás znamená být silný/a sám/sama o sobě. Potom bude posilovat jak vaše mužská, tak i ženská stránka..."

 

 

Diskuse: Teal Scott - Božská ženská vs. Božská mužská energie

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.