Probuďme své bohatství v sobě.

"Andělé mi ukazují tolik lidí, kteří nevidí radost a smysl ve svých každodenních životech, protože pořád čekají na chvíli, kdy objeví „důvod“ své existence zde na Zemi.


Pravda je taková, že všichni sdílíme společné životní poslání. Jsme zde, abychom prožili každý okamžik našich životů naplno. Život je tak křehký, tak krátký, a proto každá jeho vteřina má hodnotu.“


(Lorna Byrne)

Ralph Smart:
JAK SI SPLNIT CÍLE
(tajemství úspěchu)

Lorna Byrne - O andělech

17.04.2013 01:40

Ezoterikům se zdá příliš málo ezoterická, když nevěří, že zvířata mají duši a katolíci zase ostře namítají, že její názory nejsou dost biblické. Lorna Byrne. Žena, která od narození vidí anděly tak jako my ostatní běžně vídáme lidi. Kdysi irské děvčátko z chudé rodiny, které se kvůli dyslexii nikdy pořádně nenaučilo číst a psát (což jí mimochodem zůstalo), dnes úspěšná spisovatelka, jejíž knihy jsou přeloženy do 24 jazyků. V minulém týdnu vyprodala pražskou Lucernu a i v Brně a Bratislavě působila takřka jako zjevení, které touží spatřit zástupy. 

Ona sama říká: "Vidím anděly fyzicky od dětství. Vím, že je těžké tomu uvěřit, a vím, že existují lidé, kteří mi nikdy neuvěří, ať udělám nebo řeknu cokoliv. Netuším, proč já vidím anděly a ostatní ne, jsem jen obyčejná žena. Když jsem se ptala andělů kolem mě “proč já?”, jejich odpověď byla jednoduše “a proč ne ty?”

Velikou touhou Lorny je probudit v lidech naději. I proto vyzývá: 


Všichni musíme být majáky naděje

Náš svět prochází masivními změnami na všech úrovních. Naše naděje a víra v budoucnost byly silně otřeseny. Materiální bohatství se ukázalo být falešným Bohem. Mít práci už není samozřejmostí a mnoho institucí, kterým jsme věřili – vlády, ekonomika, banky a církve – nás zklamaly. Žijeme nyní ve světě, který je stále těžší pochopit a předvídat, a pro lidi všech věkových kategorií je čím dál tím těžší vidět v životě naději.

Nicméně je to zároveň čas ohromných příležitostí, čas obrovské naděje k vytvoření mnohem lepší budoucnosti, pro nás, naše děti, naši společnost a náš svět. Musíme vidět tuto naději na lepší budoucnost a sehrát svoji roli v jejím vytváření.

Máme duchovní podporu, abychom viděli tuto naději. Vidím a mluvím s anděly od dob, kdy jsem byla dítě. Vidím je každý den a vidím je fyzicky jako vidím někoho, kdo sedí přede mnou. Nevím, proč já je vidím a vy ne. Jsem jen obyčejný člověk.

Je jeden konkrétní anděl, kterého jsem dřív vídávala jen sporadicky, ale kterého teď vidím každý den (a viděla jsem ho v každé zemi, kterou jsem navštívila). Je to Anděl Naděje.

Anděl Naděje nevypadá jak žádný jiný anděl, jakého jsem kdy viděla. Vypadá jako ohromný plamen. V tomto velkém zářivém plameni vidím jemný obrys muže, který drží pochodeň – takovou jako je ta olympijská. Anděl Naděje je velmi zářivý a enormní, vysoký jako dospělý strom. Je neustále v pohybu a otáčí se a s laskavým úsměvem pokyvuje na toho, komu se zrovna snaží dodat odvahu.

Anděl Naděje má na lidi velmi silný vliv. Jakoby dokázal promlouvat k lidem a ovlivňovat je silněji, než to dovedou ostatní andělé. Když před někým stojí, je jako magnet, který vytváří sílu, která přitahuje člověka a dává mu fyzickou a psychickou sílu, aby vydržel a nevzdával se.

Anděl Naděje a ostatní andělé nás mohou naplnit nadějí a postrčit nás, abychom udělali správnou věc, ale my musíme jednat. Musíme naslouchat; andělé nemohou překročit naši svobodnou vůli. Mohou nám pomoct udržet světlo naděje, aby dál hořelo v našich životech, ale nemohou udělat nic, pokukd my sami nesehrajeme svoji úlohu.

Andělé mi říkají, že musíme:

  • Otevřít oči a vidět ve svých životech naději. Musíme se více zaměřovat a brát na vědomí ty dobré věci v našem životě.
  • Být majákem naděje pro ostatní. Andělé mi říkají, že příliš mnoho lidí je negativních a mluví jen o špatných věcech a tím pádem nevidí ty dobré. Teď není vhodný čas kritizovat, šťourat do věcí a rejpat. Teď je doba, ve které musíme vidět to dobré a aktivně ho podporovat. Musíme stavět na tom dobrém.
  • Ozvat se a sehrát svojí roli. Andělé mi říkají, že příliš mnoho lidí se stalo pohodlnými a jen přihlížejí a nic nedělají. Počítají s tím, že ven z této těžké situace nás dostanou ti druzí. Nemůžeme jen tak sedět a říkat, že se to nějak vyřeší. Každý z nás musí povstat a krok za krokem udělat, co je potřeba, jak ve svém vlastním životě, tak ve své společnosti a zemi.
  • Semknout se. Je na čase, abychom si všichni uvědomili, že sami to nezvládneme, že musíme pracovat všichni společně, abychom vytvořili pro nás všechny lepší budoucnost.

Mně osobně je jedno, jestli si myslíte, že jsem blázen, když říkám, že vidím fyzicky anděly, jestli věříte na anděly nebo jestli věříte, že existuje Anděl Naděje, který nám dává odvahu a sílu vidět světlo naděje v životě. Ale zeptám se vás, co můžete ztratit, když jen na jeden den uvěříte, že existuje Anděl Naděje, který vám může pomoct vidět naději?

Nikdy nesmíme podceňovat důležitosti naděje ve svých životech. Naděje dělá z nemožného možné. Bez naděje se život stává bezvýznamným a my ztrácíme svou důstojnost a životní kvalitu.

Děláte toho dost, abyste udrželi při životě plamen naděje ve svém životě a životech druhých?

Lorna

***


Více se můžete dočíst na české verzi stránek Lorny Byrne nazvané po její knize Andělé v mých vlasech.

Rozhovor s Lornou najdete také na Novinkách...

...a jiný s ní natočil při jejím nedávném pobytu Igor Chaun. 

 

Diskuse: Lorna Byrne - O andělech

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.