Probuďme své bohatství v sobě.

„Není důležité, jestli něco skutečně krásné je. Záleží na tom, zda to jako krásné vidí naše oči.“

Ralph Smart:
JAK SI SPLNIT CÍLE
(tajemství úspěchu)

Jste krásnější, než si myslíte

26.04.2013 15:46

„Není důležité, jestli něco skutečně krásné je. Záleží na tom, zda to jako krásné vidí naše oči,“ řekl mi jednou jeden kamarád.

Přesně tímhle způsobem, zdá se mi, uvažují i marketingoví specialisté firmy Dove. Její reklamní kampaně jsou prostě skvělé. A nikoli proto, že umějí výborně prodat vyráběnou kosmetiku. Přinášeji totiž ještě něco navíc. Dokáží ženám napříč generacemi zvedat sebevědomí anebo – přinejmenším – je povzbudit k úvaze nad vnímáním vlastní krásy.

Jako dostatečný důkaz by mohla posloužit už starší Kampaň za skutečnou krásu. V nejnovějším spotu však Dove jde ještě o krůček dál. Pozve nic netušící ženy do ateliéru, kde je už čeká policejní kreslíř. Ten je nechá, aby mu popsaly, jak samy sebe vidí.

Pointu Vám neprozradím. Podívejte se na klip. A pokud se chcete o neobvyklém sociálním experimentu dozvědět víc, mrkněte na oficiální web Dove.


 


Vaše Katy Levandule