Probuďme své bohatství v sobě.

"Vyrůstal jsem v přesvědčení, že jsou dva druhy lidí: první jsou bohatí a ti druzí jsou slušní. V první lekci Vám řeknu, jak jsem z jedné tisícikoruny vykouzlil během dvou dní 23 tisíc Kč a to jsem se nechoval jako „žralok“."

(Kalman Horvát)

Ralph Smart:
JAK SI SPLNIT CÍLE
(tajemství úspěchu)

Finanční IQ s Kalmanem I.

13.01.2014 14:52

Vzdělávací systém nás vybavuje mnoha užitečnými i méně užitečnými informacemi. Je ale trestuhodné, že zcela zapomíná na tak zásadní obor, jako jsou peníze. Jako by k životu nepatřily. 

Právě na naši finanční negramotnost obrovsky hřeší většina finančních institucí a zkrátka všichni, kdo to s penězi umí. Opět se tu potvrzuje staré známé rčení, že "vědění je moc". 

Kalman Horvát, který poskytuje byznys koučink pro malé a střední firmy, proto udělal výbornou věc, když natočil pětidílný kurz Základy finanční gramotnosti. Mám velkou radost, že vám jej můžu na našich stránkách nabídnout. 

Kalman penězům rozumí. A proto si může dovolit jejich řeč - pro mnohé z nás tichou, až neslyšnou - překládat. Podle něj říkají: 

"My peníze jsme jako vy lidé. Moooc rádi se rozmnožujeme. Víme, že vy lidé máte s námi penězi spoustu trápení. Vy, lidé, se rozmnožujete pomocí silných instinktů, my, peníze, se rozmnožujeme skrze znalosti a silné dovednosti“.

A o sobě pak Kali prozrazuje: "Vyrůstal jsem v přesvědčení, že jsou dva druhy lidí: první jsou bohatí a ti druzí jsou slušní. V první lekci Vám řeknu, jak jsem z jedné tisícikoruny vykouzlil během dvou dní 23 tisíc Kč a to jsem se nechoval jako „žralok“."

Vám teď stačí udělat si asi dvanáct minut na doplnění znalostí. Příjemný poslech. :-)