Probuďme své bohatství v sobě.

"Chci uzřít svou krásu. Snažím se z mé mysli a života odstranit všechny negativní, ničivé a hrůzné myšlenky, jež by mi mohly zabránit stát se tím, čím se stát mám - tedy skvělou ženou. Stojím teď na svých vlastních nohou, dodávám si sílu a samostatně přemýšlím.


Vše potřebné si zajistím sama a mohu se klidně vyvíjet. Čím více jsem naplněna, tím více mě lidé mají rádi. Řadím se k ženám, které léčí ostatní ženy. Mé skutky jsou požehnáním pro naši planetu. Má budoucnost je jasná a krásná. A tak tomu je!"


(Louise L. Hay, Síla ženy)

Ralph Smart:
JAK SI SPLNIT CÍLE
(tajemství úspěchu)

Zde najdete výhradně původní články autorek webu Bohatá žena.  Jejich kopírování a šíření je povoleno pouze v nezkrácené podobě a s aktivním odkazem na www.bohatazena.cz. Děkujeme.

Blog

Matka Země – domov pro naše fyzická těla – se ocitá ve zcela zoufalé situaci. Je nemocná rakovinou a úpěnlivě volá: „Pomozte mi uzdravit se! Prosím!“ Ještě snad zbývají okamžiky života. Rozhodně se však nacházíme v hodině dvanácté, kdy možná jen jeden nepatrný detail rozhodne o našem dalším...
Motto: "Jak Vám mohu prospět?" Toť základní věta každého smysluplného počínání. Včetně podnikání.   JUST, DEDRA, Tupperware, Avon, Oriflame, Amway, FOREVER Living, Mary Kay. Značky, s jejichž výrobky jsme se už určitě setkali a možná je nakupujeme pravidelně. Zároveň firmy, které fungují na...
Před pár dny mě zasáhl článek Magdy Křepelkové „Já teď prostě nechci pracovat“. Uvědomila jsem si, že jsem jedna z těch, o kterých píše. A že i mé kamarádky jsou na tom velmi podobně.  Je to už více než rok, kdy – uprostřed rodičovské – jsem začala pomýšlet na své příští profesní směrování....

O užívání si

22.06.2013 22:13
Je to pár dnů, co mě při brouzdání internetem nadzvedla ze židle zpráva, že těhotná celebrita XY „si užívá“ poslední těhotenské chvíle a šla si ještě před porodem nakoupit nějaké hadříky. Nevím, jak se na to díváte vy, ale já mám podezření, že onu příhodu zaznamenala mladinká redaktorka, která o...
„Není důležité, jestli něco skutečně krásné je. Záleží na tom, zda to jako krásné vidí naše oči,“ řekl mi jednou jeden kamarád. Přesně tímhle způsobem, zdá se mi, uvažují i marketingoví specialisté firmy Dove. Její reklamní kampaně jsou prostě skvělé. A nikoli proto, že umějí výborně prodat...
Záznamy: 1 - 5 ze 15
1 | 2 | 3 >>